FAQ
Onze producten worden verstuurd met PostNL, de levertijd bedraagt tussen de 3 en 5 werkdagen. Het kan zijn dat er af en toe bij PostNL een vertraging optreedt, waar wij geen invloed op hebben.
Ja, wij kunnen een ‘custom made’ zijden boeket voor jou maken. Neem contact met ons op en vertel ons jouw wensen, zodat wij een prachtig boeket voor je kunnen maken.
Je ontvangt het zijden boeket gebonden, wij hebben het boeket al voor je geschikt en alle bloemen zijn al in verschillende hoogtes geplaatst. Zodra je het boeket ontvangt hoef je het boeket alleen nog maar in een vaas te plaatsen.
Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en kunnen jarenlang meegaan.
Om je zijden boeket, boom of plant mooi te houden, kun je deze het beste afstoffen met een plumeau of een zachte droge doek. Gebruik geen water of schoonmaakmiddelen, omdat je hiermee de zijden producten kan beschadigen.
Ja, wij komen aan huis om jouw woning te voorzien van prachtige zijden boeketten, bomen, planten, prachtige vazen en elegante potten! Wij zorgen voor een op maat gemaakt arrangement waarbij wij rekening houden met jouw wensen, interieur en de stijl van de woning. Voor meer informatie zie de pagina 'Styling op locatie'.
Ja, met onze hoogwaardige zijden boeketten, bomen en planten creëeren wij een verzorgde en professionele uitstraling. Wij verzorgen het volledige arrangement: van een persoonlijk adviesgesprek tot plaatsing en styling op locatie. Voor meer informatie zie de pagina 'Zakelijk'.
Ja, wij hebben op dit moment alleen abonnementen voor bedrijven. Voor meer informatie zie de pagina 'Zakelijk'.
De cadeaukaart van Bloom Boutique kan aan het einde van het bestelproces worden ingewisseld.
Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het nog aanpassen. Neem via de e-mail info@bloomboutique.nl even contact met ons op.
Op het moment dat wij je bestelling aan de pakketvervoerder meegeven, ontvang je een Track & Trace-link waarmee je je bestelling tot aan je deur kunt volgen.
Voor het verzenden binnen Nederland rekenen wij €8,95 en voor het verzenden naar België en Duitsland rekenen wij €19,95.
Retourzendingen worden binnen 10 dagen nadat wij ze hebben ontvangen, verwerkt. Wordt een product geruild, dan sturen we je een Track & Trace-link zodra we het product hebben meegegeven met de pakketvervoerder.
Wij doen er alles aan om onze producten zo goed mogelijk te beschermen en in te pakken. Mocht er toch schade zijn aan een product dat je hebt ontvangen, dien je dit binnen 3 dagen kenbaar te maken. Je kunt het beste even een e-mail sturen naar info@bloomboutique.nl
Indien je niet tevreden bent over een artikel die je besteld hebt via onze webshop is het mogelijk om het artikel te retourneren binnen 14 dagen. Hiervoor dien je eerst een e-mail te sturen naar info@bloomboutique.nl. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Indien je hebt gekozen voor een “custom-made’’ boeket is retourneren helaas niet mogelijk. Wij zullen voor verzending (en aldus voor totstandkoming koop op afstand/overeenkomst) altijd akkoord vragen d.m.v. foto’s en video’s van het custom-made boeket. Zodra je aangeeft dat je een eigen vaas hebt en hiervan de hoogte doorgeeft wordt het bestaande boeket op maat gemaakt naar de hoogte van jouw vaas, dan wel als jij vraagt om een andere wijziging aan te brengen aan het bestaande boeket dan is retournering niet mogelijk. Sale items mogen niet geretourneerd worden. Bovenstaande situaties zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
Heb je je antwoord niet gevonden?
Neem dan contact met ons op via info@bloomboutique.nl