NIEUW herfstdeal boeket online van €160 voor €99

Verzending binnen 3 - 5 werkdagen

Altijd mooi en onderhoudsvrij

Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop, Instagram of per e-mail, kan de consument binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren. De consument dient hiervoor een email te sturen naar info@bloomboutique.nl. De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van de email, aan Bloom Boutique. De kosten voor retourneren komen voor rekening van de consument.

Custom-made en op maat gemaakte c.q. geknipte boeketten

Indien de consument heeft gekozen voor een “custom-made’’ boeket is retourneren helaas niet mogelijk. Wij zullen voor verzending (en aldus voor totstandkoming koop op afstand/overeenkomst) altijd akkoord vragen d.m.v. foto’s en video’s van het custom-made boeket. 

Zodra de consument aangeeft dat de consument een eigen vaas heeft en de hoogte hiervan doorgeeft wordt het bestaande boeket op maat gemaakt naar de vaas van de consument, dan wel als de consument vraagt om een andere wijziging in het bestaande boeket dan is retournering niet mogelijk.

Bovenstaande situaties zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Hoe retourneer ik mijn pakket?
1. Zorg ervoor dat het bestaande label niet meer op het pakket zit.
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket.
3. Plak een blaadje met ons retour adres op het pakket.
4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POSTNL punt en reken het retourpakket af.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld als een retourpakket niet bezorgd is, niet in originele staat/beschadigd bezorgd is of dat het pakket kwijt is geraakt.

Retouradres:
Bloom Boutique
Horsterweg 24
6199 AC Maastricht-Airport

Voor de overige regels omtrent het retourneren van onze producten verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.