Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop, Instagram of per e-mail, kan de consument binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren. De consument dient hiervoor een email te sturen naar info@bloomboutique.nl. De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van de email, aan Bloom Boutique. De kosten voor retourneren komen voor rekening van de consument.
Custom-made en op maat gemaakte c.q. geknipte boeketten
Indien de consument heeft gekozen voor een “custom-made’’ boeket is retourneren helaas niet mogelijk. Wij zullen voor verzending (en aldus voor totstandkoming koop op afstand/overeenkomst) altijd akkoord vragen d.m.v. foto’s en video’s van het custom-made boeket.
Zodra de consument kiest voor een bestaand boeket waarbij de lengte moet worden aangepast naar de wens van de consument, dan wel als de consument vraagt om een andere wijziging in het bestaande boeket dan is retournering niet mogelijk.
Bovenstaande situaties zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.
Hoe retourneer ik mijn pakket?
1. Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket.
3. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. [Retouradres: Sint Martinusstraat 5 6191 TL Beek]4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het aangetekende retourpakket af.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is geraakt.
Retouradres:
Bloom Boutique
Sint Martinusstraat 5
6191 TL Beek
Voor de overige regels omtrent retourneren van producten verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden. Deze zijn te raadplegen op de website.